Neoddeliteľnou súčasťou poskytovaných služieb spoločnosťou UNICODE systems je tiež podpora prevádzky čerpacích staníc. Služby kompetenčného centra poskytujú svoje služby nepretržite 24 hodín denne 365 dní v roku. Kvalifikovaný personál z reálnej praxe je schopný operatívne riešiť požiadavky čerpacích staníc.
Minimalizácia odstávok čerpacej stanice
Minimalizácia servisných výjazdov
Prevencia porúch a spôsobených chýb
Zabezpečenie najlepšej podpory zákazníkom
Štatistiky porúch a ich riešení
Spokojný zákazník
servisných udalostí je riešené na diaľku 1. úrovňou podpory a to telefonicky alebo diaľkovým prístupom
servisných udalostí je riešené expertnou skupinou 3. úrovne
servisných udalostí je riešených dodávateľmi tretích strán (výdajná technológia, platobné terminály)
servisných udalostí je riešených fyzickým výjazdom na čerpaciu stanicu